شنبه, 08 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 27, 2024
شنبه 01 خرداد
پایان مسابقات چوگان جام فردوسی در مجموعه چوگان و سوارکاری نوروز آباد
پایان مسابقات چوگان جام فردوسی در مجموعه چوگان و سوارکاری نوروز آباد

به گزارش روابط عمومی مجموعه های سوارکاری کشور ؛ تیم`` کانون چوگان البرز ``توانست مقام نخست جام فردوسی مجموعه چوگان و سوارکاری نوروز آباد را کسب کند
نخستین روز مسابقات چوگان جام فردوسی عصر پنجشنبه ٣٠ اردیبهشت ماه با حضور ۴ تیم نوروزآباد، پاسارگاد شهدا، نیروی زمینی ارتش و کانون چوگان البرز در مجموعه چوگان و سوارکاری نوروزآباد برگزار شد.
ابتدا تیم های نوروزآباد و کانون چوگان البرز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه ٨ به ٣/۵ به نفع کانون چوگان البرز تمام شد. دومین مسابقه نیز با رقابت تیم های پاسارگاد شهدا و نزاجا آغاز شد؛ در این رویداد تیم پاسارگاد شهدا توانست با کسب نتیجه ۵ به ٣ پیروز میدان شود.
دومین روز مسابقات چوگان جام فردوسی، عصر ٣١ اردیبهشت ،ابتدا تیم‌های نوروزآباد و نزاجا در بازی رده‌بندی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه ٧ به ۴ به سود نیروی زمینی ارتش تمام شد.
فینال جام فردوسی نیز با رقابت تیم‌های پاسارگاد شهدا و کانون چوگان البرز آغاز شد. در این رویداد تیم کانون چوگان البرز توانست با کسب نتیجه ٧ به ٣ پیروز میدان شود.

تیم کانون چوگان البرز توانست مقام نخست جام فردوسی را کسب کند و تیم‌های پاسارگاد شهدا و نزاجا نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

در پایان مسابقه از تلاش بهنام کریمی مدیر مجموعه چوگان و سوارکاری نوروز آباد جهت بهتر برگزاری کردن این مسابقات تقدیر شد .


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved