شنبه, 06 مرداد, 1403
SATURDAY, July 27, 2024
شنبه 12 خرداد
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی ۱۴۰۳ حضور چشمگیری داشت
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی ۱۴۰۳ حضور چشمگیری داشت

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور شرکت های داخلی و خارجی از جمله شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در این دوره از نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز به معرفی فرصت های سرمایه گذاری در مجموعه های ورزشی تابعه و توانمندی ها و خدمات پیرامون احداث اماکن ورزشی پرداخت و میزبان شرکت های خصوصی سرمایه گذار در بخش ورزش و مدیران و علاقمندان این حیطه مهم بود.

طی این چهار روز شاهد حضور شخصیت های مهم ورزشی در غرفه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بودیم. از جمله این افراد می توان به مدیرعامل، عباس اکبرزاده، سعید ابوالفتحی و خداداد بیرانوند معاونین و جمعی از مدیران این شرکت، صابر رحیمی مدیر مرکز مشارکت های اقتصادی و سرمایه گذاری در ورزش، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محسن خمارلو و حسین خبیری سرپرستان مجموعه های ورزشی انقلاب و شهید شیرودی، مازیار ناظمی رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، چکشیان معاون فرهنگی و اسناوندی مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضا صالحی امیری رییس سابق کمیته ملی المیپک، سردار میرافضل رئیس ورزش و آمادگی جسمانی سپاه پاسداران و جمع کثیری از ورزشکاران، هنرمندان و مدیران شرکت های بخش خصوصی اشاره کرد.

طی این چهار روز، مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت توسعه ضمن برگزاری جلسات مختلف با فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان داخلی، به منظور حمایت از تولید ایرانی و همکاری های بیشتر، از سایر غرفه های مستقر در نمایشگاه نیز بازدید کردند.

گفتنی است اکثر تولیدکنندگان داخلی چمن مصنوعی، کفپوش و سایر لوازم و تجهیزات ورزشی که در این نمایشگاه حضور داشتند دارای تاییدیه و گواهینامه استاندارد از آزمایشگاه تخصصی تجهیزات ورزشی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای برخی از محصولات خود هستند.

همچنین در این نمایشگاه، یادبود بیست و سومین دوره نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی توسط مسئولین برگزاری به اکبرزاده معاون جذب سرمایه و مشارکت های مردمی شرکت توسعه اهدا شد.

در ادامه آیین گرامیداشت «۱۰۰ سال باشگاه داری ورزش نوین در ایران» با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که معاون جذب سرمایه و مشارکت های مردمی شرکت توسعه نیز در آن حضور داشت.

در نهایت این نمایشگاه در روز جمعه ۱۱ خرداد پایان یافت.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved