جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
چهار شنبه 03 خرداد
بازدید بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کشور از مجموعه شهدا
بازدید بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کشور از مجموعه شهدا
لقمان کیاپاشا بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور به منظور بررسی وضعیت و مسايل چوگان در مجموعه شهدا ، از این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های سوارکاری ، صبح امروز چهارشنبه سوم خرداد لقمان کیاپاشا بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور ضمن برگزاری جلسه با مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مسئولان مجموعه های سوارکاری از بخش های مختلف مجموعه شهدا بازدید کرد .

مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ؛حمیدرضا رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت توسعه و رضا دوستی سرپرست مجموعه های سوارکاری توضیحات جامع و کاملی را در مورد مسايل و مشکلات چوگان و مجموعه شهدا به بازرسی کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی ارائه کردند.
گفتنی است کیاپاشا و عسگریان ضمن بازدید از ساختمان فدراسیون چوگان مستقر در مجموعه شهدا جلسه ای نیز با برخی از مسئولین فدراسیون چوگان برگزار نمودند .
در این بازدید موسوی بازرس شرکت توسعه ‌و جمعی از کارشناسان سازمان بازرسی ؛ علی تاجبخش سرپرست امور اقتصادی و جذب سرمایه شرکت توسعه ؛خانم پریسا عبدی سرپرست حقوقی و امور املاک شرکت توسعه ؛ معاون و مسئولان مجموعه های سوارکاری نیز حضور داشتند.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved