پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
یک شنبه 08 خرداد
با تمام توان به میدان آمده ایم
با تمام توان به میدان آمده ایم


دیروز شنبه هفتم خردادماه، نخستین روز از گردهمایی دو روزه ی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور در محل هتل المپیک با حضور وزیر ورزش، معاونین و مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور برگزار شد که مسئولان ورزش در فضایی صمیمی از چشم انداز ها و دستاوردها و مشکلات در حوزه مسئولیت خود سخن گفتند و در خصوص آینده ی فعالیت های وزارت ورزش و جوانان چشم انداز های روشنی را ترسیم نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، در این گردهمایی علیرضا عاصم ‌یوسفی، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، با اشاره به تاکید ویژه وزیر ورزش و جوانان اعلام داشت: "برای تکمیل پروژه‌ها تلاش شبانه روزی انجام می‌‌شود"

وی با اشاره به اینکه شرکت توسعه و وزارت ورزش امانتدار مردم هستند و باید در مقابل مردم ایران پاسخگو باشند اعلام داشت: طبیعی ست که فقط درصورت پیشرفت فیزیکی میتوانیم به پیمانکاران پروژه ها پرداخت مالی داشته باشیم و امیدواریم پیمانکاران عزیز هم با رفتار مسئولانه در مقابل بیت المال و حقوق مردم به پیشرفت پروژه ها بیاندیشند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: ما با تمام توان خود به میدان جهاد آمده ایم و بصورت شبانه روزی در حال تلاش هستیم تا بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را به بهره‌برداری برسانیم و در این مسیر خود، پیمانکاران و مردم را اعضای یک خانواده ی بزرگ میدانیم که باید با حمایت و پشتیبانی از یکدیگر مسیر رسیدن به این مهم را هموار کنیم.

وی همچنان افزود: از سالیان گذشته پروژه های بزرگی مسکوت مانده بود که این امر را خیانت به مردمانی که چشم انتظار این پروژه ها بودند میدانستیم. لذا تلاش زیادی صورت گرفت که ظرف چهار ماه یکسری از این پروژه های مغفول و مسکوت مانده به بهره برداری برسد و وارد چرخه ی ورزش شود.

عاصم یوسفی در خصوص درخواست برخی از مدیران کل استانی مبنی بر بازسازی ورزشگاه‌ها نیز اظهار داشت: نگهداری اماکن ورزشی بخشی از چرخه ی ورزش است اما متاسفانه در برخی از استان‌ها توجه کافی به نگهداری اماکن ورزشی نمی‌شود و شاهد هستیم که با سهل‌انگاری برخی ورزشگاه‌ها دچار تخریب شده‌اند. مدیران کل استانی باید توجه داشته باشند که همه ما اعضای یک خانواده هستیم و باید برای نگهداری این اماکن تلاش کنیم. نگهداری از بیت‌المال وظیفه همه ما مسئولین است و برای توسعه ورزش کشور نیاز است امکانات لازم را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت این موضوع در هر استان بر عهده ی مدیران استانی است افزود: از مدیران استانی میخواهم تلاش مضاعف خود را در خصوص نگهداری اماکن ورزشی موجود و تکمیل پروژه های نیمه تمام مصروف دارند تا ما نیز در شرکت توسعه بتوانیم از تلاش همکارانمان در استانها حمایت و پشتیبانی کنیم.

وی در خصوص مشکلات عمرانی اعلام کرد: ما در هشت ماه گذشته پروژه‌های بالای ۷۰ درصد را ریل ‌گذاری کردیم و درحال تلاش هستیم تا با تکمیل آنها به عهدی که با مردم بسته ایم جامه عمل بپوشانیم. البته غم انگیز است که در برخی از پروژه‌های استانی پیمانکاران آنطور که باید کار و تلاش نمی‌کنند و به تعهدات خود پایبند نیستند، به همین علت پروژه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند که ما به عنوان امانتدار مردم با نظارت جدی در صورت عدم پیشرفت پروژه ها ناگزیریم که از بیت المال حفاظت و حراست کنیم و اموال مردم را در اختیار پیمانکارانی که تعهدی نسبت به این مردم شریف ندارند، قرار ندهیم.

گفتنی است در این گردهمایی محمد محب خدایی، حمید رحیمی و سعید ابوالفتحی معاونین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضور داشتند.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved