جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
دو شنبه 23 اردیبهشت
دولت صدرصد موافق جداسازی جوانان از ورزش است
دولت صدرصد موافق جداسازی جوانان از ورزش است
در نشست شورای معاونان مطرح شد


مسعود سلطانی فر گفت : موضع دولت صدرصد موافق جداسازی جوانان از ورزش است چرا که اعتقاد و باور داریم مسائل جوانان نظیر اشتغال ، مسکن ، تحصیل و ازدواج زیر مجموعه یک وزارتخانه نمی تواند قرار گیرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، در دویست و سومین شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانیفر با تاکید بر جداسازی جوانان از ورزش گفت : نظر و موضع دولت صدرصد موافق جداسازی این دو بخش و تشکیل سازمان مستقل ملی جوانان است .

دکترمسعود سلطانی فر گفت :موضع دولت صدرصد موافق جداسازی جوانان از ورزش است چرا که اعتقاد و باور داریم مسائل جوانان نظیر اشتغال ، مسکن ، تحصیل و ازدواج زیر مجموعه یک وزارتخانه نمی تواند قرار گیرد .

وی ادامه داد : به محض طرح شدن موضوع جداسازی در صحن علنی مجلس و تصویب قانون ، ظرف دو تا سه ماه آمادگی داریم تمامی مراحل و اقدامات لازم برای جداسازی را از طرف وزارتخانه انجام دهیم .

دکترمسعود سلطانی فر درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت : بارها اعلام کرده ایم صدرصد موافق خصوصی شدن این دو باشگاه هستیم و این موضوع نظر دولت و بنده و مجموعه وزارتخانه است و تاکید می کنم تمامی معاونین و مدیران بایستی هماهنگ با معاون قهرمانی برای واگذاری و خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اقدام کنند و مصوبات دولت در این موارد به سرعت انجام شود.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved