شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
چهار شنبه 04 خرداد
ورزشگاه آزادی آماده سلام صد هزار نفری دهه نودی‌ها به فرمانده است
ورزشگاه آزادی آماده سلام صد هزار نفری دهه نودی‌ها به فرمانده است


مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره اجرای سرود "سلام فرمانده" در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی گفت: همکاران ما در استادیوم 100 هزار نفری آزادی روز پنج‌شنبه 5 خرداد میزبان خانواده‌ها برای همخوانی سرود "سلام فرمانده" هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره اجرای سرود "سلام فرمانده" در استادیوم آزادی گفت: همکاران ما در استادیوم 100 هزار نفری آزادی روز پنج‌شنبه 5 خرداد میزبان خانواده‌ها برای همخوانی سرود "سلام فرمانده" هستند.

عاصم یوسفی ادامه داد: این روزها شاهد استقبال همخوانی سرود "سلام فرمانده" در سراسر کشور و استقبال مردم، مخصوصا دهه نودی‌‌ها و هشتادی‌ها هستیم و امیدواریم یکی از باشکوه‌ترین همخوانی‌ها را در استادیوم آزادی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه "شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مجموعه انقلاب آماده اجرای برنامه هستند" افزود: از روزی که ایده این برنامه مطرح و در نهایت اجرای آن قطعی شد ما جلسات مختلفی داشتیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به خانواده‌ها در مجموعه ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات صداوسیما بخصوص شبکه سوم سیما در راستای برگزاری این برنامه فرهنگی، تاکید کرد: امیدواریم با خدماتی که به خانواده‌ها در استادیوم آزادی می‌دهیم بتوانیم سهم کوچکی در ادای احترام و سلام 100 هزار نفری دهه نودی‌ها به امام زمان داشته باشیم.

گفتنی است، همخوانی سرود «سلام فرمانده» پنجشنبه 5 خرداد با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت (ع) و دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها به همراه خانواده آنها در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved