چهار شنبه 30 خرداد ملکی سرپرست مجموعه سوارکاری و چوگان شهدا شد  
   
  سرپرست جدید مجموعه سوارکاری و چوگان شهدا منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشور، طی حکمی از سوی "سهیل یوسف نیا" سرپرست مجموعه های سوارکاری "مجید ملکی" به عنوان سرپرست جدید مجموعه سوارکاری و چوگان شهدا منصوب شد. در متن حکم وی آمده است:
با استعانت از خداوند متعال و نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت "سرپرست مجموعه سوارکاری و چوگان شهدا" منصوب می‌شوید. امید است در سایه الطاف الهی با بهره‌گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی ملحوظ نظر قرار دادن قوانین و مقررات موجود، سیاستگذاری ها و راهبردهای شرکت متبوع درخصوص حفظ حقوق و منافع دولت و شرکت، با بهره گیری از توان تخصصی به منظور شناسایی ظرفیت های موجود در جهت ارتقاء جایگاه مجموعه مزبور، ضمن همکاری و تعامل سازنده با سایر همکاران در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است مراسم معارفه سرپرست مجموعه سوارکاری و چوگان شهدا صبح امروز 30 خرداد ۱۴۰۳ با حضور معاونان و مسئولان مجموعه های سوارکاری در مجموعه سوارکاری و چوگان شهدا برگزار شد. در پایان این مراسم، یوسف نیا در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مسعود عبدالی در طول تصدی مدیریت مجموعه سوارکاری و چوگان شهدا، برای وی آرزوی موفقیت کرد.