جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
سه شنبه 31 خرداد
تلاش کنیم با ایجاد تسهیلات ویژه در اماکن ورزشی، کرامت و احترام پیشکسوتان ورزش حفظ شود
تلاش کنیم با ایجاد تسهیلات ویژه در اماکن ورزشی، کرامت و احترام پیشکسوتان ورزش حفظ شود



وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه دولت انقلابی سیزدهم از همه امکانات و بضاعت خود استفاده می‌کند که در خدمت مردم باشد تاکید کرد: باید سیاست ورزش ارزان و در دسترس از اولویت در برنامه‌ریزی‌ها باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی در مراسم آیین افتتاح استخر قهرمانی مجموعه ورزشی شهید کشوری اظهار داشت: تشکر می‌کنم از همه کسانی که برای تکمیل و افتتاح این استخر قهرمانی زحمت کشیدند. تبریک می‌گویم افتتاح این مجموعه را که به ورزشگاه شهید کشوری اضافه شد و امیدوارم که دست در دست هم بتوانیم آینده روشنی را برای جوانان رقم بزنیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۳ برای افتتاح مجموعه ورزشی شهید کشور، نقش شهرداری‌ها در توسعه ورزش را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: در همه جای دنیا ورزش بدون حضور این نهاد ابتر است، هرگاه برنامه‌های ورزشی با شهرداری‌ها عجین باشد، اتفاقات خوبی برای ورزش کشور رقم خواهد خورد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به همکاری های مشترک وزارت ورزش و جوانان و شهرداری بیان کرد: دوستان ما در شهرداری و در بخش ورزش همگانی، مشارکت بسیار خوبی با وزارت ورزش و جوانان دارند و این موضوع برای ما ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: دولت انقلابی سیزدهم از همه امکانات و بضاعت خود استفاده می‌کند که در خدمت مردم باشد و حوزه ورزش نیز در کنار دیگر حوزه‌های کشور توانسته در این مدت به توفیقات خوبی دست پیدا کند.

دکتر سیدحمید سجادی با تا کید بر برنامه ریزی دقیق به منظور استفاده بهینه از امکانات ورزشی عنوان کرد: امیدوارم که فدراسیون شنا بتواند استفاده لازم را از استخر مجموعه شهید کشوری ببرد چراکه ظرفیت لازم را این استخر برای تمرین ملی‌پوشان و ورزش قهرمانی دارد.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه شرکت توسعه و ورزشگاه های زیرمجموعه‌ی این شرکت، باید محل خدمت به ورزش باشند اظهار داشت: انتظار ما از شرکت توسعه سوددهی نیست بلکه خدمت رسانی به ورزش است در همین راستا باید به بهره‌ برداران کمک کنیم که آنها نیز بتوانند به ورزشکاران به بهترین نحو خدمت‌رسانی کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه باید بهترین امکانات در اختیار قهرمانان، ورزشکاران و آحاد مختلف مردم قرار گیرد افزود: بسیاری از سالن‌ها و ورزشگاه‌های ما در سطح کشور روبه فرسودگی رفته و در سفرهای استانی یکی از دغدغه‌های مدیران این است که ورزشگاه‌ها به روزرسانی شود. نیاز به حرکت انقلابی و برنامه داریم که برای بازسازی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام کنیم. بارها اعلام کردیم از برنامه‌های مشارکتی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام استقبال می‌کنیم.

دکتر سجادی در بخش دیگری از سخنانش حفظ کرامت و جایگاه پیشکسوتان به بهترین نحو در ورزشگاه‌ها را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: باید تسهیلات ویژه‌ای برای پیشکسوتان ورزش کشور درنظر بگیریم چون سرمایه‌های واقعی ورزش ما هستند بنابراین باید شرایطی مهیا شود که پیشکسوتان با احترام و کرامت بیشتر به داخل مجموعه‌های ورزشی هدایت شوند.

وی ورزش ارزان را عاملی مهم برای ترغیب به مردم به ورزش دانست و گفت: باید طوری برنامه‌ریزی که ورزش برای مردم گران نشود و از همین جا از دست‌اندرکاران استخر مجموعه شهید کشوری و سایر اماکن ورزشی می‌خواهیم تعرفه‌ها معقول باشد. از اداره کل ورزش و جوانان تهران نیز می‌خواهیم که همکاری لازم را با این مجموعه داشته باشند.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved