پنج شنبه, 30 فروردین, 1403
THURSDAY, April 18, 2024
دو شنبه 23 بهمن
شكوه ورزشي ها در جشن فجر انقلاب اسلامي
شكوه ورزشي ها در جشن فجر انقلاب اسلامي


جامعه ورزش و جوانان در سي و نهمين فجر انقلاب شكوهمند اسلامي روز باشكوهي را در كنار اقشار مختلف مردم رقم زدند و حضور پرافتخار خود را در جشن تولد انقلاب به منصه ظهور رساندند .

به گزارش پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، راهپيمايي ٢٢ بهمن سال ٩٦ تجلي حضور باشكوه مردمي بود كه صادقانه ايران دوستي خود را با شور و شعور خود به اثبات رساندند و در اين روز ماندگار جامعه ورزش و جوانان نيز نقش افريني ويژه اي داشتند . حضور دكتر مسعود سلطاني فر وزير ورزش و جوانان به عنوان يكي از پيشگامان انقلاب اسلامي به همراه معاونين وزارتخانه ، مديران كل ستادي ، روسا و مسولين فدراسيون ها ، قهرمانان ، داوران ، مربيان و پيشكسوتان و علاقمندان به ورزش در راهپيمايي ٢٢ بهمن امسال در ️غرفه وزارت ورزش و جوانان حضور يافتند و در صفوف منظم و به هم پيوسته مردم، برگ زريني را در تاريخ ٣٩ سالگي انقلاب شكوهمند اسلامي به ثبت رساندند.

دكتر سلطاني فر در حاشيه حضور خود در گفتگو با شبكه هاي مختلف صدا و سيما به تشريح دستاوردهاي ورزش ايران در سالهاي پس از انقلاب اسلامي پرداخت. در اين روز ورزشكاران رشته هاي مختلف با لباس هاي فرم و مخصوص در يك برنامه ريزي از پيش تعيين شده در مقابل ️غرفه وزارت ورزش و جوانان به هنرنمايي پرداختند و در جشن تولد انقلاب حضور به يادماندني داشتند كه با استقبال مردم همراه بود.

حضور پررنگ ورزشكاران و قهرمانان به همراه مديران ورزشي جلوه شكوه ورزشي ها را در جشن تولد انقلاب بهتر و پرافتخارتر از هميشه رقم زد تا جامعه ورزش نقش خود را در قبال مسئوليت هاي اجتماعي خود در كنار مردم در سي و نهمين فجر انقلاب اسلامي ایفا كند. شور و شوق ورزشكاران و هنرنمايي و قرار گرفتن آنها در بين مردم براي راهپيمايي دشمن شكن ٢٢ بهمن در نوع خود جالب توجه بود و لحظات ماندگاري را در همراهي ورزش ايران اسلامي با آرمان هاي امام راحل و انديشه هاي مقام معظم رهبري به يادگار گذاشت .

غرفه وزارت ورزش و جوانان در مسير راهپيمايي ٢٢ بهمن با استقبال مردم و هنرمندان نيز همراه بود تا به بركت فجر انقلاب اسلامي ديدار مردمي اهالي ورزش و ورزشي ها لحظاتي از شور انقلابي جامعه را به جهانيان نشان دهد. راهپيمايي ٢٢ بهمن سال ٩٦ و حضور پرشور و با شكوه جامعه ورزش در كنار مردم باعث شد بار ديگر جهانيان جلوه اي از وحدت و انسجام اسلامي را در ايران به وضوح ببينند .

در حاشيه حضور جامعه ورزش در راهپيمايي ٢٢ بهمن امسال ،غرفه اهدا عضو زير نظر دانشگاه شهيد بهشتي در كنار ️غرفه وزارت ورزش و جوانان برپا شده بود كه با استقبال مردم و ورزشكاران همراه شد. حضور حماسي اقشار مختلف جامعه أعم از ورزشكاران ، هنرمندان ، صنعتگران ، بازاريان ، نخبگان ، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و ديگر مسئولين در راهپيمايي ٢٢ بهمن بار ديگر عزت و افتخار ايران اسلامي را به جهانيان نشان داد و بيانگر وحدت كلمه براي اعتلاي كشور بود.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved