جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
سه شنبه 21 فروردین
در صورت تخصیص اعتبار، پروژه ورزشی ۴۵۰۰ نفری قم تا دهه فجر افتتاح میشود
در صورت تخصیص اعتبار، پروژه ورزشی ۴۵۰۰ نفری قم تا دهه فجر افتتاح میشود
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در دیدار با استاندار قم :



مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که برای بررسی روند ساخت پروژه 4500 نفر ورزشی پردیسان به قم سفر کرده بود در دیدار با استاندار گفت این پروژه در صورت تخصیص اعتبارات مالی لازم، تا دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، صبح سه شنبه 21 فروردین ماه مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و مدیر کل ورزش و جوانان به همراه معاون توسعه منابع و پشتیبانی استانداری بمنظور بررسی روند ساخت پروژه ورزشی نیمه تمام 4500 نفره پردیسان استان قم در محل این پروژه حضور یافته و وضعیت موجود آنرا از نزدیک مورد بازدید قرار دادند.

وی در دیدار با سیدمهدی صادقی استاندار قم عنوان کرد: تا پایان سال جاری 60 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور در دستور کار قرار دارد تا به افتتاح برسد که مجموعه ورزشی پردیسان قم از آن جمله است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اظهار داشت: از بازدید تیرماه سال گذشته وزیر ورزش و جوانان از مجموعه فوق حمایت‌های مالی لازم از این مجموعه صورت گرفته است اما پیشرفت قابل ملاحظه‌ای صورت نپذیرفته است.

کریمی ضمن قدردانی از حمایت ها و پیگیری‌های مجموعه ورزش و جوانان استان قم برای پیشبرد مراحل ساخت این مجموعه ورزشی خاطر نشان کرد: ما آمادگی کامل داریم تا با تخصیص اعتبارات لازم، دهه مبارک فجر سال جاری این پروژه به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. در این جلسه که رییس سازمان مدیریت استان قم نیز حضور داشت، دکتر صادقی استاندار قم به وی تاکید نمود تا مبلغ 50 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص یابد تا هر چه سریعتر شاهد بهره برداری آن باشیم.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved