سه شنبه, 28 فروردین, 1403
TUESDAY, April 16, 2024
دو شنبه 04 تیر
مهندس کریمی: بیشترین انتظار را از معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه داریم
مهندس کریمی: بیشترین انتظار را از معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه داریم

در جلسه معارفه معاون جدید بیان شد؛


جلسه معارفه معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صبح دوشنبه با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت، در ابتدای این جلسه، "فتح اللهی" معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه به مرور شرح وظایف این معاونت شامل بر نظارت بر عملکرد اقتصادی و بازرگانی، ایجاد بستر مناسب جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و همچنین امور تولیدی و تجاری در شرکت توسعه پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های این معاونت در آینده شرکت توسعه و تاثیر آن بر اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه های موضوعی و تخصصی، آنالیز توانمندی های بخش خصوصی و بهره گیری از آنها و همچنین تفاهمنامه با صداوسیما می تواند در پیشبرد امور موثر باشد.

در ادامه فدایی و هاشمی مدیران داخلی این معاونت، گزارشی از اقدامات و برنامه های واحدهای مربوطه خدمت حاضرین ارائه کردند.

سپس مهندس کریمی ضمن معرفی سوابق معاون جدید مشارکت ها اظهار داشت: با توجه به انتظار زیادی که از معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه داریم، حضور آقای "فتح اللهی" را به فال نیک گرفته و امیدواریم این معاونت را به جایگاه اصلی برسانند.

وی ادامه داد: ایجاد طرح جامع برای تمامی اماکن ورزشی، بازنگری در طرح جامع موجود، اولویت بندی اجرای طرح های جامع اماکن ورزشی و شناسنامه دار کردن اماکن تحت پوشش باید در این معاونت اجرایی گردد.

در خاتمه نیز جعفری معاون پشتیبانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اساس کار این شرکت را در توسعه اماکن ورزشی و جذب سرمایه دانست. گفتنی است در این جلسه جلائیان مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، محتاج مشاور مدیرعامل، رهگذر مسوول پیگیری های ویژه و سرپرست روابط عمومی، هنرور مدیر طرح و برنامه، ترکاشوند مدیر استاندارد و جمعی از مدیران و کارشناسان داخلی این معاونت نیز حضور داشتند.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved