شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
شنبه 02 تیر
رحمتی و فتح اللهی؛ معاونین جدید"فنی و مهندسی" و "مشارکت های مردمی و جذب سرمایه"
رحمتی و فتح اللهی؛ معاونین جدید"فنی و مهندسی" و "مشارکت های مردمی و جذب سرمایه"

مهندس کریمی: قول افتتاح 40 پروژه ورزشی را تا پایان امسال داده ایم


مراسم تودیع و معارفه معاونین"فنی و مهندسی" و "مشارکت های مردمی و جذب سرمایه" شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، صبح شنبه دوم تیرماه طی احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل و رییس هیات مدیره، "هادی رحمتی" به عنوان معاون جدید فنی و مهندسی و همچنین "عباداله فتح اللهی" به عنوان معاون جدید مشارکت های مردمی و جذب سرمایه منصوب گردیدند.

مهندس کریمی در ابتدای این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات معاون سابق فنی و مهندسی در مدت تصدی مسئولیت در شرکت توسعه، به معرفی رزومه و سوابق کاری رحمتی از مدیران استانداری تهران پرداخت. وی با بیان اینکه این تغییر بنا به درخواست عباسی بوده افزود: با توجه به اقدامات مفیدی که مهندس عباسی در شرکت توسعه انجام داد، شخصا با با ادامه حضور وی در این شرکت موافق بودم.

وی در ادامه با معرفی معاون جدید فنی و مهندسی اعلام امیدواری کرد تا راه معاون قبلی ادامه یافته و همه موظف می باشند وظیفه اصلی شرکت که اجرای پروژه های عمرانی کشور است، به خوبی به سرانجام رسد. مهندس کریمی با اشاره به سال مالی افزود: یک ماه تا پایان سال مالی فرصت است و می بایست هم اعتبارات و بودجه عمرانی سال قبل و هم بودجه جاری برای سال جدید، سرو سامان گیرد.

سپس مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص افتتاح پروژه های کشور گفت: به وزیر ورزش و جوانان و مردم قول دادیم 40 پروژه ورزشی را تکمیل و افتتاح نماییم ولی خودمان مبنا را در معاونت فنی و مهندسی بر تکمیل 51 پروژه تا پایان امسال قرار داده ایم.

وی در ادامه با اشاره به معاونت مشارکت های مردمی به معرفی سوابق کاری فتح اللهی در سازمان نوسازی شهرداری تهران پرداخت و گفت: یکی از معاونت های حیاتی در شرکت توسعه، معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه است که بنده حساسیت زیادی روی این معاونت داشته و دارم. کار توسعه و نگهداری مجموعه ها بر اساس سرمایه است که می بایست این معاونت، فعال شده و در این راه، به ما کمک زیادی کند.

در ادامه هر یک از معاونین به بیان سخنانی پیرامون اقدامات و فعالیت های مربوطه پرداختند. سپس "رحمانی" مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان ضمن درخواست هماهنگی بیشتر شرکت توسعه با استانها، اظهار داشت: با حضور مهندس کریمی، افق روشنی در شرکت توسعه جهت تکمیل پروژه های ورزشی بوجود آمد.

سپس "رحمتی" معاون جدید فنی و مهندسی با بیان اینکه ایجاد استادیوم های ورزشی در کشور موجب نشاط ورزشی جامعه می شود گفت: بزرگترین مسئولیت ما در این معاونت، پیگیری و اجرای قول های مدیرعامل شرکت توسعه در استانها و همچنین ارتقاء عملی و عینی آنها برای وزیر ورزش و جوانان است. در سال مهمی قرار داریم که می بایست پروژه های فجر چهلم را تکمیل نماییم. همچنین قرار است بانک اطلاعاتی از مشاورین و پیمانکارانی که توان اجرایی بالایی دارند، تدوین نماییم.

در ادامه "فتح اللهی" با بیان اینکه امسال بحران بودجه داریم به اعتمادسازی بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: باید با تغییر چالش ها و رفع سونامی نقدینگی، بحث سرمایه گذاری، اصل 44 و خصوصی سازی را اجرایی نماییم. ورزش بستر مناسبی است که باید با اعتمادسازی، سبب ورود بخش خصوصی به آن شویم.

در خاتمه نیز با اهدای لوح تقدیر از سوی مهندس کریمی، از زحمات آقایان عباسی و جعفری در معاونت های "فنی و مهندسی" و "مشارکت های مردمی و جذب سرمایه" تقدیر و تشکر گردید. در این مراسم که در تالار نصرت مجموعه انقلاب برگزار شد، کلیه معاونین، مدیران ستادی، مدیران فنی و مهندسی و مدیران مجموعه های انقلاب، شهید کشوری و سوارکاری نیز حضور داشتند.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved