جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
یک شنبه 13 آبان
تاکنون حدود 16 مورد ایرادات کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده است
تاکنون حدود 16 مورد ایرادات کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده است
مهندس کریمی :


دیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اعلام 200 ایراد به ورزشگاه آزای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را تکذیب می کنم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس حسن کریمی م در نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان که روز شنبه 12 آبان برگزار شد، گزارشی از روند آماده سازی ورزشگاه آزادی ارایه کرد و گفت: تمام موارد مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به سرعت و کیفیت آماده شده است و خوشبختانه در زمان مقرر تحویل خواهد شد.

وی اظهار داشت: تغییراتی که ای.اف.سی به فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری این رویداد ارائه کرده، شامل بهسازی رختکن داورها، جدایی محل استراحت داورها از ورزشکاران و محل استقرار خبرنگاران از ورزشکاران است.

کریمی ادامه داد: این تعمیرات در راستای سیاست جدید فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) است و اعلام 200 ایراد به ورزشگاه آزای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را نیز تکذیب می کنم، زیرا گزینه های انجام اصلاحات برای این ورزشگاه 24 مورد بوده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اضافه کرد: تاکنون حدود 16 مورد آن انجام شده و بقیه در دست اجراست که همه تلاش خود را می کنیم تا پیش از بازی فینال کار به پایان برسد.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved