پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
شنبه 17 آذر
پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا کرمان به بهره برداری رسید
پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا کرمان به بهره برداری رسید
توسط دکتر سلطانی فر


پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا کرمان با حضور وزیر ورزش و جوانان امروز (شنبه) افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از ایرنا، استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی نیز در آیین افتتاح پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا حضور داشتند.

این پیست با صرف 82 میلیارد ریال اعتبار امروز افتتاح شد. در سفر سال گذشته وزیر ورزش و جوانان دستور تزریق 2 میلیارد تومان اعتبار جدید صادر و با تامین این اعتبار، این پیست تکمیل شد. پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا کرمان دارای 12 هزار مترمربع فضای ورزشی روباز و پنج هزار مترمربع فضای سرپوشیده و مسقف است. همچنین ساختمان اداری این پیست با مساحت 2 هزار مترمربع در مجاورت فضای ورزشی احداث شده است.

استان کرمان با افتتاح پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا می تواند میزبانی رقابت های آسیایی و جهانی دوچرخه سواری را بر عهده بگیرد. عملیات اجرایی این پروژه در سال 75 آغاز و در سفر 2 سال قبل وزیر ورزش و جوانان به کحرمان با تاکید بر تکمیل آن، به میزان 2 میلیارد تومان به اعتبارات آن اضافه شد.

وزیر ورزش و جوانان، استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان در ادامه سفر به کرمان از خانه وزنه برداری برداری این شهر بازدید کردند.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved