جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
یک شنبه 10 آذر
استادیوم ٢ هزار نفری نیک شهر ارزش اقتصادی بالای٢٠ میلیارد تومان دارد
استادیوم ٢ هزار نفری نیک شهر ارزش اقتصادی بالای٢٠ میلیارد تومان دارد
دکتر سلطانی فر: هدفمان گسترش اماکن ورزشی در نقاط محروم و دور افتاده است




وزیر ورزش و جوانان افتتاح استادیوم زیبای ٢ هزار نفری نیک شهر و ٦ زمین مینی فوتبال در نقاط مختلف روستایی استان سیستان و بلوچستان را هدیه دولت تدبیر و امید به مردم این استان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر بعد از افتتاح استادیوم ٢ هزار نفری شهید صغیرا در شهرستان نیک شهر ، این ورزشگاه زیبا و بزرگ را هدیه دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان نیک شهر و استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و اظهار داشت : افتخار مَی کنیم که با وجود محدودیت ، در نقاط محروم و کمتر برخوردار که دارای استعداد ورزشی هستند ، اماکن ورزشی را افتتاح مَی کنیم .

وزیر ورزش و جوانان گفت : این استادیوم با اعتباری بالغ بر ١٤ میلیارد تومان افتتاح مَی شود اما ارزش اقتصادی آن در حال حاضر بیش از ٢٠ میلیارد تومان است .

دکتر سلطانی فر احداث اماکن ورزشی از استخرها سرپوشیده تا سالن های چند منظوره و گسترش زمین های مینی فوتبال را از برنامه های زیرساختی این وزارتخانه عنوان و ابراز امیدواری کرد که هر سال ، ٣٠ تا ٤٠ زمین مینی فوتبال در نقاط مختلف استان به بهره برداری برسد .

وزیر ورزش و جوانان از استعدادهای استان سیستان و بلوچستان در رشته های مختلف ورزشی به نیکی یاد کرد و اظهار داشت : با گسترش اماکن ورزشی امکان ظهور و بروز استعدادها وجود دارد که همین عاملی مَی شود که در آینده اخبار خوبی از موفقیت ورزش استان سیستان و بلوچستان بشنویم .


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved