پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
دو شنبه 29 آبان
سفر یک روزه دکتر سلطانی فر به کرمانشاه/ اهدای پنجاه کانکس به مناطق زلزله زده
سفر یک روزه دکتر سلطانی فر به کرمانشاه/ اهدای پنجاه کانکس به مناطق زلزله زده

وزیر ورزش و جوانان در سفری یک روزه به استان کرمانشاه ضمن ملاقات با مردم روستای زلزله زده دهجامی از توابع شهرستان کرند از نزدیک در جریان روند توزیع محموله های امدادی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر صبح یکشنبه به همراه سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش، برانوش نیک بین مدیرکل حوزه وزارتی و مازیار ناطمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت به استان زلزله زده کرمانشاه سفر کرد. وزیر ورزش و جوانان در این سفر یک روزه از روستای زلزله زده دهجامی شهرستان کرند بازدید کرد و ضمن گفت و گو و دلجویی از اهالی آسیب دیده این روستا ، دستور تامین ۵۰ کانکس را برای مردم زلزله زده استان کرمانشاه داد تا طبق سیاست ستاد بحران در مناطق آسیب دیده توزیع شود.

وی همچنین از برگزاری بازی نمادین و خیرخواهانه تیم ملی فوتسال کشور و تیم فوتسال استان کرمانشاه در شهرستان سرپل ذهاب خبرداد که عواید آن متناسب با سیاست ستاد بحران برای مناطق آسیب دیده هزینه خواهدشد. دکتر سلطانی فر همچنین از برگزاری بازی دوستانه و خیرخواهانه تیم ملی فوتسال و تیم فوتسال کرمانشاه در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و گفت: تمام عواید این بازی دوستانه صرف کمک به مردم آسیب دیده از زلزله خواهد شد.

حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مجلس ترحیم بستگان شهریار مراد بیگی پیشکسوت فوتبال کرمانشاه و مربی تیم دالاهو که در حادثه زلزله سرپل ذهاب کرمانشاه ده نفر از اقوام خود را از دست داد، از دیگر برنامه های وزیر در این سفر بود.

دکتر سلطانی فر همچنین در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه که با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد شرکت کرد. پس از آن وزیر ورزش و جوانان با حضور در سالن ورزشی شهید تیموری از محل جمع آوری کمک های جامعه ورزش کشور برای زلزله زدگان استان کرمانشاه بازدید کرد و بعد از آن به مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه محل جمع آوری کمک های استان‌ها ، فدراسیون ها و هیات های ورزشی کشور رفت.

در پایان این سفر یک روزه، دکتر سلطانی فر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه جهت جمع آوری کمک های ورزشی برای مردم زلزله زده این استان تقدیر و تشکر کرد.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved